Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2008 - 16:58 Der er 2 kommentarer

Paging via AJAX

Hej,

Er der nogle der ligger ind med et eksempel på paging i AJAX?

Jeg har søgt på nettet og fundet standardpaging, men det skal køre via AJAX og det er umiddelbart ikke til at finde kodet i classic .asp.
Avatar billede w13 Novice
27. oktober 2008 - 17:15 #1
Paging med AJAX? Det må du nok lige forklare nærmere. Altså man henter nogle poster eller whatever med AJAX, men f.eks. kun 10. Og så kan man trykke næste for at se de næste 10, som også hentes med AJAX? Korrekt forstået?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2008 - 17:31 #2
Yep