Avatar billede rask2 Nybegynder
23. oktober 2008 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autotekst i WORD2003

Hej eksperter

Jeg sidder og laver et større dokument. Jeg har lavet en sidefod som er som den skal være. I sidehovedet ønsker jeg en bjælke med baggrundsfarve. Det har jeg lavet som en tabel med kun en række og en kolonne -> altså bare en bjælke. Baggrundsfarven er på plads. Teksten jeg har i bjælken skulle gerne afspejle hvilket afsnit vi er i, altså havd er den seneste Heading1.

Kan man gøre det på nogen måde. Der vil aldrig være 2 Heading1 på samme side da der indsættes et "pagebreak" ved hver Heading1.
Avatar billede jkrons Professor
23. oktober 2008 - 22:08 #1
Indsæt et Styleref felt i dit sidehoved. Vælg at koden til feltet skal være Heading 1.
Avatar billede rask2 Nybegynder
29. november 2008 - 12:45 #2
ups jeg glemte vist at få skrevet tilbage Smider du et svar....

tak for hjælpen
Avatar billede rask2 Nybegynder
17. april 2009 - 20:42 #3
så lukker vi den så