Avatar billede geforce3 Praktikant
23. oktober 2008 - 09:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dual skærm eller ej?

Jeg står lidt i et dillema. Jeg har købt en 20" Samsung T200, men synes ikke jeg har nok plads - det jeg skulle have haft var en 24" T240. Ved dog ikke helt hvad der bedst kan betale sig, når jeg nu allerede har en 20", om det kunne være at købe en 20" mere, og så køre dualscreen, eller en 24" som mainscreen og så udvidet skrivebord til 20"'eren.

Vil det være generende at have 2 forskellige størrelser?
23. oktober 2008 - 11:50 #1
... meget an på hvilke opgaver du har gang i...

Jeg bruger en bærbar med ~15" Wide + 2 stk 22" Wide (jo 3 stk skærme!)

Outlook's oversigt + en lille messenger på den 'lille' skærm
Eksperten's sider på den anden skærm
??? på den tredie skærm
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. oktober 2008 - 13:23 #2
Jeg bruger primært min computer til CAD arbejde og alm surf og spil. Mangler bare at kunne have plads til ting som internetsider mens jeg bruger CAD. Er bare bange for det vil se underligt ud at have en 20" og 24". Kan ikke lige se det for mig med opløsning og sådan, når den store vil køre 1920x1440 eller hvad den nu kører i, og så 1620x1050.
Avatar billede geforce3 Praktikant
31. oktober 2008 - 07:32 #3
Tror bare jeg sparer op til den store, så må jeg se. Ellers må jeg returnere den..

Vil du lægge et svar?
31. oktober 2008 - 20:36 #4
Ping ...
02. november 2008 - 16:50 #5
Takker for Point...