Avatar billede lindbjerg Nybegynder
21. oktober 2008 - 11:03 Der er 8 kommentarer

Vista Home Premium vil ikke lukke/logge af

Hej,

lige pludselig vil min Vista ikke lukke ned. Den bliver hængende med skærmen "Logger af". I går lod jeg den stå 45 minutter, før jeg "kvalte" den med power-knappen. Er der nogen, der har en idé?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. oktober 2008 - 13:17 #1
Som regel dens database der er blevet lidt rodet.Prøv dette program her.
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
21. oktober 2008 - 20:48 #2
Det gjorde desværre ingen forskel.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. oktober 2008 - 13:38 #3
Bruger du Norton ?
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
22. oktober 2008 - 17:51 #4
Nej, men nu er problemet forsvundet. Jeg har genstartet nogle gange - heraf nogle i "Sikker tilstand" og pludselig virker alt normalt. Jeg lukker hermed spørgsmålet (men hvordan gøres dette korrekt?)
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
22. oktober 2008 - 17:53 #5
Hmm - dette er et forsøg på at lukke spørgsmålet uden at give mig selv point ????
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. oktober 2008 - 18:16 #6
Du klikker bare på dit eget navn i dit svar og acceptere..Så får du dine 30 point tilbage og lukker spørgsmålet.
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:38 #7
tak
Avatar billede corleonedk Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:12 #8