Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 23:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvor slår jeg den automatiske punktopstilling fra

Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 23:43 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 23:55 #2
Skulle nok ha været et "Svar"....
16. oktober 2008 - 08:45 #3
Indsæt->Autotekst->Autotekst, fanen 'Autoformat under skrivning'
Fjern markering for feltet 'Automatisk opstillinger med punkttegn'

Bemærk også feltet under, hvis det også gælder opstillinger med tal/bogstaver.

vejmand>> Dit link fortæller vist om, hvordan man anvender punkttegn - ikke hvordan man undgår det.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. oktober 2008 - 14:52 #4
erikjuul >> Nemlig, derfor troede jeg også det var indlysende at man skal fjerne omtalte flueben, i stedet for at sætte det.  :-)
Men tak for du penslede det ud......
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:20 #5
Er problemet løst?
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2008 - 12:01 #6
Undskyld! Ja, og tak for hjælpen.
Mvh