Avatar billede Lasse Novice
27. juni 2001 - 05:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

installation

Jeg har prøvet at installere oracle 9.0.1 på min red hat 7.1. Den kører fint et laaangt stykke af vejen, men lige pludselig begunder der at komme mange fejl. De lyder ligesom denne, og der kommer ca 10-15 af dem:
Error in invoking target install of makefile /u01/app/oracle/product/9.0.1/plsql/lib/ins_plsql.mk

Jeg bliver nødt til at ignore dem for at komme videre... Jeg har bare kopieret installationsmåden fra oracle 8.1.7 så det er sikkert derfor at det ikke virker. Er der nogen der har haft dette problem eller evt. har et link til en som har prøvet at installere oracle 9i?

(pointene bliver givet når jeg har fået installeret oracle)
Avatar billede Lasse Novice
27. juni 2001 - 06:02 #1
og det skal ikke være det pdf format som ligger på deres hjemmeside.. Jeg har prøvet det, men uden held... Jeg vil gerne have en privat side hvor andre folk skriver om deres vej gennem installationen
Avatar billede Lasse Novice
27. juni 2001 - 06:03 #2
fuck nu ser det udtil at virke... jeg lukker spg