Avatar billede kasper76 Nybegynder
15. oktober 2008 - 12:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2008 - 12:48 #1
fejlene siger næsten sig selv;

1. du mangler at afslutte med font så

<font face="Verdana" class="fsx03">Vi omsætter din strategi til handling

bliver til

<font face="Verdana" class="fsx03">Vi omsætter din strategi til handling</font>

2. du har et afslut font tag for meget så

...og bliv inspireret!<br></font></div>

bliver til

og bliv inspireret!<br></div>

3-7. du kan ikke have et a tag inde i dit U element

Generelt set burde du kigge lidt mere dels på standarderne - fx både font og u er deprecated - samt struktur - fx inline css javascript samt javascript der ikke ligger i head.
Avatar billede kasper76 Nybegynder
15. oktober 2008 - 13:19 #2
Avatar billede olebole Juniormester
15. oktober 2008 - 13:26 #3
<ole>

1) Et ul-element kan kun have li-elementer som børn. Derfor er du nødt til at slette linjen:
    <font face="Verdana" class="fsx03">Vi omsætter din strategi til handling</font>

2) Du har en del links i links, hvilket heller ikke er tilladt - f.eks:
    <a href="Raadgivning.html"><font face="Verdana" class="fsx01" color="#ffffff"><U><a href="Raadgivning.html" class="txdec"><font class="txdec" color="#ffffff">R&#0229;dgivning</font></a><br></U></font></a>

/mvh
</bole>
Avatar billede kasper76 Nybegynder
15. oktober 2008 - 13:43 #4
Ole -

Kan jeg rette det direkte i teksten eller skal jeg have en webmaster til det?

Jeg kan ikke bare slette linjen... uden at erstatte den med en anden?
Avatar billede olebole Juniormester
15. oktober 2008 - 13:54 #5
Hvis du ikke selv koder, ville jeg få en anden til at lave det. Det er ikke en synderlig god kode, så den bliver svær at rette i, hvis du ikke ved, hvad du gør. Der kan opstå mange visuelle særheder, når du gør den slags kode valid  =)
Avatar billede kasper76 Nybegynder
15. oktober 2008 - 14:00 #6
okay - jeg lader den ligge indtil videre så - tak

Hvad mener du med det ikke er tilladt - mht links i links?
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2008 - 20:03 #7
at du skal have afslutte et a-tag før du kan begynde et nyt - dvs

<a href...><a href...></a></a> = FY
<a href...></a><a href...></a> = OK
Avatar billede kasper76 Nybegynder
21. oktober 2008 - 23:24 #8
lukker - tak for hjælpen