Avatar billede superanden Nybegynder
12. oktober 2008 - 15:41 Der er 1 løsning

Installation på Windows 2003 server, internal lookup error

Hej

Jeg har haft kørt et test system på min egen windows xp maskine som var en succes og nu vil jeg gerne installere det på min webserver.

Jeg har en virtuel server, som kører på windows 2003 server.

Men når jeg forsøger at installere postgres så efter jeg har lavet opsætningen som på min egen pc og den går igang med at fuldføre installationen får jeg en fejl:

"Internal account lookup failure: No mapping between account names and security IDs was done."

Hvad kan dette skyldes.? Jeg er logget på serveren som administrator.
Avatar billede superanden Nybegynder
12. oktober 2008 - 17:11 #1
løste det selv, havde domænenavnet forkert, skulle være eget computernavn

og databasebrugeren skulle være oprettet på systemet i forvejen.