Avatar billede frysermanden Nybegynder
12. oktober 2008 - 09:46 Der er 12 kommentarer

Fullrate / mailboks problem

Hej
jeg har fået fullrate og også glad for den ,
men jeg var kunde hos netway før og havde en mail boks hos dem , denne blev lukkket samme dag jeg skiftetede til fullrate ,
hvad gør jeg nu for at få en gratis alm pop33 mail som kan hentes i outlook ???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. oktober 2008 - 09:54 #1
Ja, du skal vel lade være med at få den hos fullrate, for så har du problemet igen næste gang du skifter. Hvad med http://gmail.com/ ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
12. oktober 2008 - 11:21 #2
enig.
Avatar billede frysermanden Nybegynder
12. oktober 2008 - 14:27 #3
hvordan får jeg den så til at sende og modtage som pop mail i outlook med gmail ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. oktober 2008 - 14:27 #4
Avatar billede frysermanden Nybegynder
12. oktober 2008 - 22:14 #5
tak for hjælpen ,, det er klaret og det virker ...
Avatar billede reinelt Nybegynder
13. oktober 2008 - 09:38 #6
velbekommen.
Avatar billede frysermanden Nybegynder
13. oktober 2008 - 19:17 #7
hej igen ,, måske var jeg for hurtig med det virkede ,,
det virker til modtagelse af mail ...
men til afsendelse af mail fra outlook ,, det vil ikke rigtig makke ret..
hvad mon jeg kan ha gjort galt ???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. oktober 2008 - 19:24 #8
Måske har du ikke gjort som skrevet i deres vejledning?
Avatar billede reinelt Nybegynder
13. oktober 2008 - 20:04 #9
smtp.fullrate.dk skal der stå i funktioner-konti-server i afsendelsesmail.
Avatar billede frysermanden Nybegynder
13. oktober 2008 - 20:12 #10
ja det jo nok en fejl 30 haha ,, men kan ske ik lige få øje på den ,,
jeg har en pc med fullrate , der virker ,,
det er den anden med tdc som det ik funker på
Avatar billede frysermanden Nybegynder
13. oktober 2008 - 20:19 #11
nu fik jeg endelig øje på fejlen
Under fanen Servere i din POP-klient skal du aktivere Min server kræver godkendelse nedenunder Server til udgående post.

endnu engang tak for hjælpen...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. oktober 2008 - 20:20 #12
Hvis du skal bruge din gmail-konto fra et mail-program på en PC, der sidder på forskellige netværk, skal du nok bruge gmails smtp-opsætning. Det sku' gerne stå på linket ovenfor.