Avatar billede -phantom- Nybegynder
11. oktober 2008 - 22:53 Der er 3 kommentarer

Min brænder genkendes ikke i Windows Media Player

Hej,

Når jeg vil bruge Windows Media Player's brænderfunktion, er jeg begyndt at få meddelelsen: "Tilslut en brænder, og genstart afspilleren".

Jeg har ingen idé om, hvad det skyldes - det har virket før. Min brænder fejler intet, da jeg sagtens kan bruge andre brænderprogrammer (vil dog helst bruge Windows Media Player, da CD'erne kun derved kan læses i de afspillere, jeg bruger).

Har søgt svar på problemet nærmest overalt, men uden held, så håber virkelig, der er nogen her, der kan hjælpe.

Jeg har allerede prøvet at reinstallere Windows Media Player, sørget for at både det og min brænder er opdateret og har desuden kørt Crap Cleaner.

Jeg har en HP Pavilion zd8460ea, der kører med Windows XP Home.

Venlig hilsen

-Phantom-
Avatar billede reinelt Nybegynder
12. oktober 2008 - 10:46 #1
jeg kan forestille mig, at de andre brændeprogrammer åbentbart har fortrinret
istedet for mediaplayer. prøv at afinstaller dem og se om det gør nogen ændring.
Avatar billede -phantom- Nybegynder
13. oktober 2008 - 13:18 #2
Har nu i mellemtiden løst problemet ved at fjerne min brænder under enhedshåndtering og genstarte computeren, således at brænderen blev installeret på ny.

Men tak for forslaget anyway, reinelt :)
Avatar billede reinelt Nybegynder
13. oktober 2008 - 13:41 #3
velbekommen.