Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2008 - 11:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er det blevet accepteret

Er det blevet accepteret, at man henviser til egne betalings sider, skype og messinger, og andet, for at løse problemer ?,
Avatar billede leif Seniormester
09. oktober 2008 - 11:28 #1
Ikke forstået ?
Avatar billede roenving Novice
09. oktober 2008 - 11:29 #2
betalingssider ?-)
Avatar billede leif Seniormester
09. oktober 2008 - 11:32 #3
Hvis problemet som sådan løses og uddybes uden for Eksperten må der ikke tildeles point. Sagt på en anden måde at løsningen/problemstillingen skal være tilgængelig for Eksperten's brugere for at der kan tildeles point.

Det er sådan jeg opfatter formålet og reglerne med Eksperten.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. oktober 2008 - 11:54 #4
Jeg hører spørger sige.
Må man linke ud fra E og så der tage betaling for hjælp
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2008 - 12:00 #5
ja det er det jeg mener, fik formuleret det lidt kringlet. :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2008 - 13:06 #6
Det er der nogen som gør, har spekuleret om det er i orden på E.
Avatar billede roenving Novice
09. oktober 2008 - 13:13 #7
leif har helt ret i sin udlægning af reglerne ...

-- og det skal tilføjes, at der aldrig må uddeles andet end Eksperten-point for spørgsmål på Eksperten, medmindre de er lagt i Opgaver, og så må der ikke samtidig tildeles point !-)

-- en helt anden ting er så, om det moralsk kan forsvares i alle tilfælde, for Ekspertens grundlag er vidensdeling ...

-- men større opgaver vil under alle omstændigheder med fornuft kunne lægges ud som opgave til betaling, da man jo ikke kan forvente at folk frivilligt vil opbygge eksempelvis en 1000 linjers kode !o]
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 11:01 #8
.