Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2008 - 13:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsat billede - standard layout

Hej

Når jeg indsætter print-screen-billeder i mit word-dokument får de altid standard layout "bag tekst". Jeg vil gerne have at billederne standard har layout "på linje med tekst". Kan det lade sig gøre?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
08. oktober 2008 - 13:29 #1
Det afhænger af din Word-version. Hvis du har Word 2003 (måske også 2002 - husker det ikke præcist) kan du. Du finder indstillingen her:
Funktioner > Indstillinger > fanen Rediger > Indsæt billeder som.

Hvis du har Word 2007, findes indstillingen under:
Office-knappen > Word-indstillinger > kategorien Avanceret > gruppen ”Klip, kopier og sæt ind”.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2008 - 14:53 #2
Super! Læg et svar så du kan få point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
08. oktober 2008 - 17:11 #3
Svaret kommer her.