Avatar billede rasmura Nybegynder
07. oktober 2008 - 20:43 Der er 4 kommentarer

Input til redesign af WinRAR

Vi er to studerende der er igang med et HCI kursus, der bl.a. går ud på at redesigne et it-system. Vi har valgt at redesigne filkomprimerings værktøjet WinRAR, og søger i den forbindelse input til dette projekt. Derfor beder vi Ekspertens brugere om at udfylde et kort on-line spørgeskema.

Linket til spørgeskemaet er følgende:
http://support.objectplanet.com/opinio/s?s=18629

Venlig hilsen
Anders og Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2008 - 20:48 #1
Ja det var et hurtigt spørgeskema, I må da godt poste her når I kommer længere i processen, kunne være sjovt at se hvad I fandt frem til.
Avatar billede enya Nybegynder
07. oktober 2008 - 20:54 #2
Jeps - det var et kort spørgeskema.. :)
Avatar billede rasmura Nybegynder
07. oktober 2008 - 20:55 #3
Det skal vi gøre! Tak for inputtet!
Avatar billede rasmura Nybegynder
08. oktober 2008 - 21:47 #4
Det har desværre vist sig at det spørgeskemasystem vi har anvendt, kun tillod ti svar. Derfor har vi nu oprettet et nyt spørgeskema i et andet system og beder jer om at anvende det i stedet. Linket til det nye spørgeskema findes i følgende tråd: http://www.eksperten.dk/spm/848373.

Denne tråd er derfor blevet lukket. Angåend point, så er vi ikke helt klar over hvordan de gives - hvis de overhovedet skal gives i sådan en situation. Hvis der er interesse for at få point, så skriv her.

Venlig hilsen
Anders og Rasmus