Avatar billede para7 Nybegynder
07. oktober 2008 - 13:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP på Vista II

Så er jeg på den igen ;) Købte en pc med Vista Premium igen som for halvandet år siden: http://www.eksperten.dk/spm/771994

Der er to ting der kniber: ASPimage komponenten, som jeg nok må sige farvel til, og så bare lige det at få localhost til at køre MED ASP.

Jeg har goglet men ikke rigtig fundet løsningen på mit problem:
Har enablet ASP (og ASP.net), så det vises tilladt under ISAPI og CGI begrænsninger. Men stadig kører ingen ASP sider. Har slået de venlig fejlvisning fra, men får bare blanke sider.

Nogen der har nogen ideer?
Avatar billede para7 Nybegynder
07. oktober 2008 - 14:01 #1
Efter genstart får jeg:
An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.
If you are the system administrator please click here to find out more about this error.
Avatar billede para7 Nybegynder
07. oktober 2008 - 14:41 #2
NÅ, efter nogle rettighedsindstillinger på foldere lykkedes det. Overordnede stier var åbenbart sat True som default.
Avatar billede para7 Nybegynder
07. oktober 2008 - 14:42 #3
Det gik lettere denne gang :)