Avatar billede daniel24 Nybegynder
05. oktober 2008 - 20:54 Der er 4 kommentarer

stiplet boks rundt om flashobjekter

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside i Dreamweaver på min mac. Jeg har indsat flere flashobjekter på siden.

Når jeg ser hjememsiden på nettet så ser den helt fint ud på min mac men på pc'en (Internet Explorer) kommer der en stiplet boks rundt om flashobjekterne og de virker først korret når der er trykket enter eller space.

Beskeden der kommer frem er "Klik for at aktivere og bruge dette objekt"

Er det ikke muligt at undgå at denne boks kommer frem

Tak for hjælpen

Daniel
Avatar billede olebole Juniormester
05. oktober 2008 - 20:59 #1
<ole>

Så er det godtnok meget længe siden, den PC har været i nærheden af en sikkerhedsopdatering  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede zoda Nybegynder
27. november 2008 - 10:07 #2
Avatar billede olebole Juniormester
27. november 2008 - 10:23 #3
Jamen, det er som sagt helt unødvendigt, hvis bare din IE er nogenlunde opdateret. Det er cirka et år siden, det problem forsvandt for alle os andre  =)
Avatar billede zoda Nybegynder
27. november 2008 - 12:27 #4
Det kan du mene, men det skader ikke at bruge flashrelease, da du ikke ved hvilken browser og version dine brugere benytter sig af, man designer jo ikke kun websites til sine egen version af ie mm. og mange folk, der bare skal kunne komme på nettet, har ikke altid styr på at opdatere mm.
Derfor anbefalede jeg flashrelease, der kan være bedre at bruge, for at opnå det ønskede resultat, man vil have sine brugere til at se.