Avatar billede mzrmzr Nybegynder
05. oktober 2008 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl på enheder til lyd og kan ikke fjerne dem i "enhedshåndterin

Dette er mit første spørgsmål her, så jeg håber jeg gør det rigtigt og får placeret det rigtigt.

Mit problem er at jeg har en Medion 96350 som var født med Vista, nu har jeg lavet den om til XP, men jeg kan ikke få lyden til at virke, der er sådan en af de gule pletter på "Lydenhed på high definition audio-bus" inde under enhedshåndtering. Jeg har så forsøgt at fjerne enheden, for at forsøge at installere forfra, men jeg får besked om at enheden ikke kan fjernes. Jeg kan heller ikke vælge opdater driver, der sker ganske enkelt intet når jeg klikker der.
Alle andre drivere har jeg fået på plads, men den her den driller godt nok, håber meget der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede mzrmzr Nybegynder
05. oktober 2008 - 18:22 #2
Tusind tak, det virkede efter jeg formaterede og startede forfra igen. Håber jeg kan finde ud af det med at give point.
Avatar billede mzrmzr Nybegynder
05. oktober 2008 - 18:23 #3
Hmm fik du dine point? jeg trykkede på Accepter, er det ikke det jeg skal?
Avatar billede haverslev Novice
05. oktober 2008 - 18:35 #4
Alt OK :-)