Avatar billede Slettet bruger
27. september 2008 - 18:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3Mobilt bredbånd

Er der nogen der har erfaringer med kvaliteten af dette i nordsjælland området?

Er der ligledes nogen der ved om man har samme IP adresse hvergang man logger på?
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2008 - 18:30 #1
Jeg sidder på 3 mobilt bredbånd lige nu, dog i KBH. Nu bruger jeg Kystbanen rigtigt meget da jeg pendler fra Helsingør til KBH hverdag. Jeg ved at min dækning er steget mærkbart siden jeg skiftede fra TDC. Men 100% stabil forbindelse i toget har jeg ikke. Men hvis jeg bruger det hjemme når jeg i Helsingør har jeg ikke haft de store problemer.

Jeg mener ikke jeg har den samme hver gang, men det mener jeg at man kan lave en aftale med 3 om.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2008 - 23:34 #2
Lukker... Vil du have point :)
Avatar billede leif Seniormester
03. oktober 2008 - 07:55 #3
Ja, hvis du kunne bruge mit svar til noget