Avatar billede miss-g Seniormester
24. september 2008 - 23:27 Der er 1 løsning

Hjælp!! Skærm siger No Signal?

Jeg har lige rodet med computeren (udskiftet processoren og sat den i igen), men nu kan jeg ikke få noget frem på skærmen?!

Har tjekket at grafikkortet sidder rigtigt i (Radeon 9700 pro) og har prøvet med et andet grafikkort også.

Jeg har kontrolleret stik på skærmen og ned i grafikkort (skærm er en Asus fladskærm).

Da jeg lagde computeren ned smuttede den for mig og blev lagt med et "bumb" - har jeg ødelagt AGP porten eller kan der være andet galt?

Der ser fint ud inde i AGP porten og på grafikkorten.
Avatar billede miss-g Seniormester
25. september 2008 - 00:08 #1
Jeg tjekkede lige processoren igen og jeg havde ikke fået lagt chippen helt ned (ikke særlig smart). Men nu virker den igen.