Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. september 2008 - 20:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

meta i html

Hej eksperter..
har et spørgsmål..
kan man lave en meta ''laver''
lige som-  http://www.netexplorer.dk/TOOLS/meta.php
bare i ''RÅ'' html
hvis man kan det er der så en der kan forklar hvordan man laver det eller selv laver koden.

Rigtig mange gange tak!
Hilsen
  Carsten H.

(hvis i/jer/du ikke forstår spørgsmål rigtig så skriv lige
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2008 - 20:48 #1
<ole>

Hvad er det mere præcist, du ikke kan finde ud af? Du kan ikke påregne folk skal skrive en hel webapplikation for dig - eller forklare JavaScript 'fra Adam og Eva'  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede w13 Novice
24. september 2008 - 20:52 #2
Du kan lave det med HTML og JavaScript og evt. også et server sprog såsom ASP eller PHP, men et server sprog er dog ikke et must.

Du må nok bare læse nogle tutorials om disse sprog. Når du ved, hvordan det skal laves, er du klar. =)
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. september 2008 - 20:55 #3
tjaa..
Er der ikke en måde hvordan man laver en meta ''laver'' på sin side....?
Avatar billede w13 Novice
24. september 2008 - 20:55 #4
Jo, hvis man kan HTML, Javascript og evt. ASP og PHP, så er det intet problem. =)
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. september 2008 - 20:56 #5
jeg er dum til alt med hjemmeside at angå kan kun sætte html på en side -.-' :(
Avatar billede ccarsten Nybegynder
24. september 2008 - 20:58 #6
nu er jeg nok mere dum men hvordan kan jeg lære om Javascript?
Avatar billede w13 Novice
24. september 2008 - 22:51 #7
Evt. ved at Google: javascript tutorial :)
Avatar billede ccarsten Nybegynder
25. september 2008 - 15:09 #8
ok tak
- kigger lige.
Avatar billede olebole Juniormester
26. september 2008 - 15:21 #9
Hvis du er direkte dum, er det nok ikke så let at lære hverken HTML eller JavaScript. Det er med webkodning ligesom så meget andet: Man er nødt til at sætte sig grundigt ind i tingene, inden man kan bruge dem til noget.

Hvis du nu fik lyst til at amputere din kærestes venstre fod, ville du f.eks. nok læse en bog om anatomi først ... mon ikke?  ;o)
Avatar billede ccarsten Nybegynder
28. september 2008 - 19:58 #10
øv men fandt ikke ud af noglet så lukker..