Avatar billede zeex Nybegynder
24. september 2008 - 18:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tilmeldningssystem hjælp !

Jeg får fejl hver gang jeg vil til melde mig det er et mod til php-Fusion det kan hentes på min server her
http://www.geek-week.dk/tilmelding_panel.rar
vis nogle kan sige fejlen eller lave fejlen og sende det tilbage
fejl frit ville det bare være lækkert  :) Hilsen Zeex
Avatar billede w13 Novice
24. september 2008 - 19:02 #1
Du fortæller ikke, hvilken fejl.
Avatar billede zeex Nybegynder
24. september 2008 - 19:19 #2
ups får denne fejl incorrect ingrate volume for id 1 row
Avatar billede zeex Nybegynder
24. september 2008 - 19:31 #3
kan du finde noget ?
Avatar billede w13 Novice
27. september 2008 - 12:37 #4
Jeg leder ikke, for jeg kender ikke den fejl. Grunden til, at jeg beder om fejlbeskeden er bare, så andre der kommer forbi har bedre chance for at hjælpe dig. =) Men det lader vist ikke umiddelbart til, at der er mange, der forstår fejlen.
Avatar billede zeex Nybegynder
27. september 2008 - 13:32 #5
nej :s du kan ikke kikke på det for nogle point prøve og smide det op ? Php-fusion er det til
Avatar billede w13 Novice
27. september 2008 - 13:38 #6
Nej, stadig ikke. =) Jeg kender intet til PHP-fusion, jeg kender intet til "incorrect ingrate volume for id 1 row" og jeg har 1.000 ting, jeg skal nå i dag. =)

Jeg "blandede mig" kun for at andre skulle kunne se fejlmeddelelsen, så der derved ville være større sandsynlighed for, at nogen ville hjælpe dig.
Avatar billede olebole Juniormester
27. september 2008 - 14:01 #7
<ole>

Begynde med at lede filerne igennem efter sætningen "incorrect ingrate volume for id 1 row". Det kan give et fingerpeg om, hvor det går galt - og måske, hvad der går galt

/mvh
</bole>
Avatar billede zeex Nybegynder
27. september 2008 - 14:07 #8
kan ikke fine noget med incorrect ingrate volume for id 1 row i filerne ole
Mvh. Zeex
Avatar billede olebole Juniormester
28. september 2008 - 19:03 #9
Tja, så må du nok igang med at debugge. Jeg tror ikke, du skal regne med, nogen downloader koderne og debugger dem for dig  =)
Avatar billede zeex Nybegynder
28. september 2008 - 19:11 #10
Ja det håber jeg da fordi er ikke den store koder ....
Avatar billede zeex Nybegynder
09. januar 2009 - 15:16 #11
hmm
Avatar billede zeex Nybegynder
09. januar 2009 - 15:16 #12
luk