Avatar billede __ak Nybegynder
24. september 2008 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FF3 glemmer kodeord

Hej alle

Jeg er rendt ind i nogle problemer mht. min Firefox 3 installation på min Ubuntu 8.04 maskine.
Problemet er at firefox har glemt alle de kodeord jeg har sat den til at huske gennem tiden, hvilket hæmmer mig ret meget i mit arbejde pt.
Så jeg vil høre om der er nogen der har oplevet samme problem og evt. kender en løsning til det?

//__ak
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2008 - 14:53 #1
<ole>

Før mobiltelefonen kunne jeg huske hundredevis af telefonnumre ... nu kan folk dårligt huske deres eget. Det hæmmer folk ganske voldsomt, hvis deres egen mobil er flad for strøm, gået i stykker eller på anden måde uden for rækkevidde.

På samme måde er du hæmmet, når din FF ikke husker dine passwords - eller du pludselig sidder ved en anden PC - eller din PC går ned og ikke kan reddes.

Du er hæmmet, fordi du lader din PC huske ting, du selv bør huske - så løsningen ligger lige for  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede __ak Nybegynder
24. september 2008 - 15:35 #2
Hehe, ja længe leve dovenskaben ;o)

Jeg vil dog vove den påstand at jeg ikke er en af de helt slemme til sådan noget.
De kodeord jeg skal huske er ikke let huskelige kodeord - men med blandede store og små bogstaver plus tegn og tal - derfor bruger jeg Firefox til at huske dem for mig.
Så jeg er meget interesseret i en måde at genskabe hvad den har glemt hvis det er muligt.

:)
Avatar billede double-g Juniormester
26. september 2008 - 09:16 #3
Der er en fejl i Firefox 3.0.2, der gør at hvis du har æ ø eller å i enten brugernavne eller password, så kan filen der indeholder brugernaven/password ikke læses korrekt.

Det skulle være rettet i Firefox 3.0.3 der forventes udsendt først i næste uge.

http://groups.google.com/group/mozilla.dev.planning/browse_thread/thread/e047739c7e3345f0/67d18ecf25844dd9?lnk=raot#67d18ecf25844dd9
Avatar billede __ak Nybegynder
03. oktober 2008 - 15:56 #4
Okay, mange tak for svaret double-g
Det er i hvertfald også begyndt at virke bedre nu, om det skulle opdateringen eller hvad skal jeg ikke kunne sige. Men læg et svar, så får du kastet lidt points i nakken;)
Avatar billede double-g Juniormester
03. oktober 2008 - 16:36 #5
jeg lægger da bare et svar så :-)