Avatar billede hermann1 Nybegynder
22. september 2008 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IBM T42 wireless connection til lokal server virker ikke.

Min søn har en IBM T42 med Windows XP og Access Connection 4 standard på denne bærber. Det kan ikke lykkes at komme ind på skolens lokal server selv om han naturligvis har pasword til applicationen. Jeg har hørt at der er andre der har problemer med at komme ind via Access Connection.
Findes der på nettet en anden type sw man kan downloade der virker på en nem og effektiv måde? Jørgen Hermann Larsen
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. september 2008 - 00:41 #1
Jeg tror det skyldes at din søns PC ikke understøtter WPA2 som jeg er sikker på at hans skole har. Din søns PC kan sikkert kun klare WEP. Der vil jeg foreslå at I køber et PCMCIA trådløst kort, eller et USB kort med WPA2 understøttelse, så er jeg sikker på at det vil virke igen. Det har ikke noget at gøre med Access Connection softwaren.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. september 2008 - 15:20 #2
Er du kommet videre?
Avatar billede hermann1 Nybegynder
15. april 2010 - 06:55 #3
Lukket gammel forespørgsel.
Jørgen