Avatar billede mstorgaard Praktikant
22. september 2008 - 21:19 Der er 1 løsning

Vektorsymbol i Word

Jeg har brug for noget hjælp med at få vist et korrekt vektorsymbol i Word 2008 på min MacBook Pro.

Altså jeg benytter Equation Editor, men når jeg markerer et bogstav og forsøger at indsætte et vektorsymbol, indsætter den bare et "r" ovenover mit bogstav, hvilket sandsynligvis står for "Right Arrow", men dette er jo stadig det forkerte symbol.

Er der nogen, der har nogen ideer til, hvad problemet kan være og hvordan man løser det?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. januar 2009 - 22:20 #1
Jeg løste problemet ved at geninstallere Word 2008, og en lettere løsning - anvende en anden pil, som også er i Equation Editor.