Avatar billede hehala Nybegynder
22. september 2008 - 14:03 Der er 1 kommentar

Hvor kan man få FTP-site med nem adm. af adgange på fl. niveauer?

Hej!
Jeg har brug for, at kunne dele en masse filer med forskellige folk i en form for pyramide-struktur, hvor en har adgang til alt, enkelte har adgang til meget og mange kun har adgang til enkelte filer eller mapper.
Jeg har brugt one.com's løsning, men det må kunne gøres bedre...? Jeg skal gerne kunne tilføje filer til det enkelte login løbende.

Er der nogen der har et bud på, hvor jeg kan finde en sådan løsning, der ikke kræver alt for meget installering mv.?

Bedste hilsner
Henrik
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. september 2008 - 00:54 #1
Hvis det skal være fra din egen server, kan du hente BulletProof som er et godt FTP program til at håndtere hvem der har lov til hvad. http://www.bpftp.com/

koster 35 dollars.. er til at klare med de træpenge deres værdi har for tiden.