Avatar billede doniels Nybegynder
22. september 2008 - 12:49 Der er 5 kommentarer

mail c.dk

Jeg har for længe siden oprettet en mailkonto med xxx@ c.dk men glemt password
kontoen åbner aut. i outlook. på min PC, så jeg kan anvende den, men vil gerne kunne anvende den også på en anden PC

sikkert et let spøgsmål, men et problem for mig  !!
Avatar billede vejmand Juniormester
22. september 2008 - 13:23 #1
Hent Siw herfra: http://www.majorgeeks.com/download4387.html

Installer og åbn programmet.
Gå ind under "Secrets", her kan du se Usernavn og Password på kontoen du bruger i Outlook.
Avatar billede doniels Nybegynder
22. september 2008 - 13:36 #2
Tak til vejmand for hurtig svar  !!
Avatar billede vejmand Juniormester
22. september 2008 - 13:40 #3
Velbekomme, du lukker spørgsmålet ved at markére mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Husk at sende egne indlæg som "Kommentar", "Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point.  :-)

Velkommen til Eksperten.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. oktober 2008 - 22:33 #4
Husk at lukke spørgsmålet.....
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:31 #5
Er problemet løst?