Avatar billede iversen_dk Nybegynder
18. september 2008 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm går ud og kommer igen.

Efter at være skiftet fra normal Xp til Xp 64 bit, er min skærm begyndt at gå ud i en 1-3 sekunders tid hvorefter den kommer igen. Har installeret helt ny driver, har kigget alle kabler igennem uden held. Kører SLI med 2 x 6600 gt kort. Nogen som evt ved hvad problemet er? er det min skærm som er ved at dø eller? skærmen er en IBM L 191p
Avatar billede c-holst Novice
19. september 2008 - 13:29 #1
kunne mere forestille mig, at din driver er problemet. det er ikke alle nyere driver der er gode til et halvgammelt kort som dit, og ofte oplever man mærkelige problemer.

prøv at hente en ældre driver, fx 93,71
http://www.nvidia.com/object/winxp-64bit_extended_archive.html

inden du installerer skal du afinstallere via fejlsikret.

før du dømmer skærmen til at være problemet kan du jo bare lade den teste grundigt på en anden pc
Avatar billede iversen_dk Nybegynder
22. september 2008 - 20:21 #2
jeg tror det hjalp på det og tak for hjælpen :0)
Avatar billede c-holst Novice
22. september 2008 - 20:35 #3
hvis jeg har været til nogen hjælp:-)