Avatar billede hoeks Nybegynder
15. september 2008 - 16:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Open source projekt! Hvilken løsning giver flest hits ?

Hej eksperter!

Jeg er så småt igang med et nyt hjemmeside projekt, primært henvendt til studerende. Hvad siden omhandler er dog imidlertid underordnet.
Mit spørgsmål går på hvilken open source løsning man bør vælge i forhold til søgemaskine optimering. Jeg satser på at benytte Google AddWords, samt bruge en masse tid på søgemaskine-optimering.
Jeg har kraftigt overvejet Joomla. Er denne open source projekt optimeret til søgemaskiner? Og er Joomla generelt værd at bruge? Har aldrig selv brugt det, men har kun hørt positivt om det.

På forhånd tak
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
15. september 2008 - 17:14 #1
Jeg vil klart vælge joomla til dette.
Ud fra hvad jeg kan læse mig til, så skulle den være ganske udemæket.
Avatar billede stfn Nybegynder
17. september 2008 - 00:31 #2
Hvis du skal bruge et almindeligt CMS system så ville jeg også klart anbefale Joomla. Det er gennemtestet af et stort antal brugere, og der er mange udviklere der har erfaring med at lave addons til systemet hvis du senere skulle få brug for det :)