Avatar billede nbj1 Praktikant
14. september 2008 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

connect til apache

noget da kan svare mig på hvorfor ligepludselig apache tager en evighed for at vise en side ?
ingen ændring af opsætning, ingen fornuftig ground hvor...
ved genstart vises siden hurtigt efter kort tid en evighed...
Avatar billede zagger Juniormester
14. september 2008 - 19:46 #1
Har selv haft det samme problem. http://www.eksperten.dk/spm/840983
Vil dog ikke anbefale samme løsning som jeg brugte... ;)

Men prøv at se om der kommet støv i nogle af komponenterne og giv evt. computeren en grundig støvsugning.
Avatar billede nbj1 Praktikant
14. september 2008 - 20:35 #2
jo men det kan lige som ikke gøre det da hvis jeg genstarter kun apache virker det som du skriver i dit indlæg ca 5 andre gange længere tid, men der ingen problemer med ext ftp på same maskine, det der kan give hovedpine er at det kun er periodisk samme med explore browser, ok kan også konstatere at der har været et par opdateringer af xp men kan så ikke sige med bestemt hed det er det der er galdt.
Avatar billede showsource Seniormester
16. september 2008 - 17:16 #3
Det kan vel også være internet forbindelse fra den maskine du tester på?
Altså, hvad med en reload af siden med din browser, ( ctrl+r ), når det tager lang tid ?
Avatar billede nbj1 Praktikant
16. september 2008 - 21:27 #4
nej andre bruger har sagt det samme, at de ikke kan få siden frem, har rengjort køler for støv, der var en del og det har hjulpet lidt, ik at temp var for høj før, men når apache kører var det som om alt cpu kraften blev suget ud, har tjekket for spyware og virus der var intet og har ik lavet nogen ændringer eller installeret noget ok der har været opdateringer til xp ellers ik en pind hmmm så ingen logisk forklaring.
Avatar billede showsource Seniormester
16. september 2008 - 22:37 #5
Din disk er vel ikke fyldt op med ?

( Hehehe, køb en af de nye SSD diske, så skal der nok komme fart på :O] )
Avatar billede nbj1 Praktikant
21. december 2008 - 09:36 #6
lukket