Avatar billede okidoky Nybegynder
14. september 2008 - 16:24 Der er 6 kommentarer

Tager land tid til upload

Hej

Jeg ved ikke hvad det er jeg har lavet forkert, men når man kommer ind på min side, tager det ca halv min før den vises, den uploader fra db, men hvad er der galt ???
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2008 - 16:32 #1
Lav konstanten i linie 42 om fra 1 til 5.

:-)

Mere seriost: vi skal vide lidt mere om hvad din kode laver, serveren den koerer
paa etc. for at kunne sige noget som helst.

Hvis det er et (billigt) web hotel, saa behoever det ikke engang vaere din app
som har problemet - det kan vaere en af de andre kunder.
Avatar billede okidoky Nybegynder
14. september 2008 - 16:53 #2
hmm kigger lige nærmere på det, skal lide en tur ud nu ses senere :(
Avatar billede okidoky Nybegynder
17. september 2008 - 20:30 #3
ok er der noget galt med denne måde?
'Funktionen til at hente data fra en database:

    Public Function GetData(ByVal SQL As String) As DataTable

        Dim objDS As New DataSet
        Dim objConn As New MySqlConnection("Database=myDB;Data Source=local;User Id=db;Password=pwd")

        Dim objDA As New MySqlDataAdapter(SQL, objConn)

        objDA.Fill(objDS)
        objConn.Close()

        Return objDS.Tables(0)

    End Function
Avatar billede arne_v Ekspert
17. september 2008 - 21:19 #4
Det ser umiddelbart OK ud.

Jeg undrer mig dog over at du bruger local og ikke localhost.

Hvordan ser SQL'en ud ?

Er det et web hotel ?
Avatar billede okidoky Nybegynder
18. september 2008 - 21:08 #5
det er også localhost.

Nej, jeg tester min site local nu, når den er færdig, sætter jed den online på mit webhotel.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. september 2008 - 23:03 #6
Hvordan ser SQL'en ud ?