Avatar billede Slettet bruger
14. september 2008 - 08:59 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ingen blink i FrontPage

Hvis man vil lave en tekst som blinker og vælger det sker der ikke noget.
Hvad er der galt?
Jeg bruger frontpage 2003
mvh Preben
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2008 - 12:37 #1
hvis resultatet bliver noget kode med <blink> så skyldes det at det slet ikke understøttes.
Avatar billede olebole Juniormester
14. september 2008 - 14:35 #2
<ole>

Det er maget længe siden, <blink> blev understøttet - og det blev den kun i Netscape browseren. Heldigvis indså man tidligt, at blinkende tekst irriterede brugerne, så tagget blev droppet igen  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2008 - 14:46 #3
Men man kan lave det med java script: http://n0p.com/845303.php
Avatar billede olebole Juniormester
14. september 2008 - 14:50 #4
Avatar billede olebole Juniormester
14. september 2008 - 14:53 #5
I den forbindelse er det nok formålstjenligt at læse:
    http://www.w3.org/TR/UAAG/guidelines.html#tech-on-off-blinking-text

- som W3C også anbefaler under 'text-decoration' og 'blink'  =)
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2008 - 16:37 #6
Ok olebole du kom med godt svar så du får de 100 stærke
Avatar billede olebole Juniormester
14. september 2008 - 19:21 #7
Accepter du bare dit eget svar og brug pointene på noget andet - men tak for tilbudet  =)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2008 - 12:49 #8
ok