Avatar billede mark-ch Nybegynder
11. september 2008 - 18:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

softguns sig sauer p226

hej jeg har en sig sauer p226 som jeg har brugt 1 gang men efter 4 skud så stoppede den og der var mange skud og gas men så da jeg kom ind faldt der en stump metal ud som jeg fandt ud af at det var hanen der var knækket og det kan ikke laves i danmark så jeg limede den og det virker men jeg kan bare ikke samle den igen jeg har prøvet men jeg kan ikke få styr på alle de dele så jeg håber at i/du kan hjælpe mig med at finde en instruktion som jeg kan se efter så jeg kan samle den igen :D

tak :D
Avatar billede aaberg Nybegynder
12. september 2008 - 08:50 #1
Jeg tror du er havnet i helt forkert kategori. At spørge om en instruktionsbog til en softgun i database kategorien, kan umuligt være rigtigt. :-)
Avatar billede mark-ch Nybegynder
22. oktober 2008 - 17:16 #2
ja, men jeg får den solgt ;)