Avatar billede skittlez Nybegynder
11. september 2008 - 12:20 Der er 4 kommentarer

Formatering af min toshiba

Har lige formateret min toshiba bærbar! men det mærkeligt for når jeg rebooter den så er der 3 cd'er 1/af 3, 2 / 3 og 3/3, men jeg kan ikke se hvor jeg ska bruge den sidste cd`? de tog første cd følger jeg bare anvisningen på skærmen og sætter dem ind, men der kommer intet hvor jeg skal smide den 3cd i? og har et problem med de originale drivere , så frygter lidt at de ligger på den tredje og sidste cd som jeg ikk kan installere+?!+!
Avatar billede reinelt Nybegynder
11. september 2008 - 13:05 #1
har du prøvet toshibas hjemmeside. lidt mere info om maskinen styreprogram, hvilke drivere??
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
11. september 2008 - 13:25 #2
Så prøv at opdaterer de drivere du har problemer med...ved at lade windows selv søge efter driverne på cd 3.
Avatar billede skittlez Nybegynder
11. september 2008 - 17:45 #3
bare grafik driver!fx når jeg prøver at installere en driver som jeg har downloadet fra nvidia siger den at den at mit operative system ikk er 32bit, og det giver ingen mening for det er det!
Avatar billede reinelt Nybegynder
11. september 2008 - 17:51 #4
download fra toshiba hjemmeside.