Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
10. september 2008 - 15:48 Der er 2 kommentarer

Kan frontpage ikke gemme i almindelig html?

Hej drenge

Ja som titlen siger, kan Frontpage 2003 ikke gemme i HTML og IKKE XHTML..?

Jeg er nemlig ved at lave en signatur til mit firmas email, hvor jeg skal copy paste selve html koden over i det program vi bruger til at rulle signaturen ud med..

Problemet er bare at selvom jeg laver en simpel firkant i frontpage, så laver den koden i xhtml, og det kan det program ikke håndtere..

Er der ikke et sted i Frontpage hvor du kan vælge hvilken slags encoding du vil bruge?
Avatar billede falster Ekspert
10. september 2008 - 16:38 #1
Uden at være den store kender her. Min FP 2003 kan slet ikke gemme i xhtml. Default er det htm.

Så jeg er nærmest enig med denne.

http://webdesign.about.com/od/frontpagehowtos/ht/htfpxhtmlcodes.htm

eller måske kan du gå baglæns fra denne

http://office.microsoft.com/en-us/frontpage/HA011176911033.aspx
Avatar billede olebole Juniormester
11. september 2008 - 13:54 #2
<ole>

Jeg er ikke sikker på, jeg helt forstår problemet. Skal du copy/paste et helt HTML-dokument, eller kun en kodestump?

/mvh
</bole>