Avatar billede cbn01 Nybegynder
25. juni 2001 - 19:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lorte pis

Hej!

Når jeg vil installere mit grafikkort i win2k så spørger den efter en fil der hedder anvmini.dll men den kan jeg ikke finde nogen steder...ikke engang i de nyeste drivere.....er der en der har den....hvis der er en der har den så please mail den til info@acdesign.dk så får du point
Avatar billede strych9 Praktikant
25. juni 2001 - 19:58 #1
Det er ikke nogen fil der er fulgt med nogen version af windows overhovedet. Den vil være et eller andet sted på producentens website/ftp, ellers også fulgte der et program med som du glemte at installere... Ind i mellem kan man godt komme ud for at man faktisk skal installere deres crap software og ikke kan nøjes med den rå driver.. sørgeligt men sandt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juni 2001 - 20:00 #2
Du sku\' måske fortælle hvad dit grafikkort hedder, jeg kunne ikke finde den hos mig.
Avatar billede strych9 Praktikant
25. juni 2001 - 20:06 #3
Prøv iøvrigt lige at lave en søgning på hele din driver cd efter anvmini. Det kan være den er der, men at installations program af en eller anden grund ikke kan håndtere den path den ligger i.. Er sket for mig med voodoo3 faktisk.
Avatar billede cbn01 Nybegynder
25. juni 2001 - 21:57 #4
jeg har lavet en søgning.
mit kort er et Asus Geforce 2 GTS
Avatar billede makse Nybegynder
25. juni 2001 - 22:27 #5
Sendt.
Avatar billede makse Nybegynder
25. juni 2001 - 22:28 #6
Avatar billede cbn01 Nybegynder
25. juni 2001 - 22:32 #7
tak makse du får point
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juni 2001 - 22:36 #8
makse> Speedy Gonzales ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
25. juni 2001 - 22:44 #9
Takker for point. :)
Retaxes > Yup.