Avatar billede perfektus Nybegynder
10. september 2008 - 13:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke hive navne ud af min database!

Hej drenge jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med!

Vi er et par drenge som har alvet os en Warhammer guild, vi har allerede købt domæne osv.

http://www.fatality-eu.net...

Som i kan se har vi forummet inden under "forum" linket! På forummet har vi et system hvor vi promoter folk som Guild Members før de kan se hele forummet, vi har så også en side som hedder "Guild Members" hvor vi ville skrive Membersne!

Nu til spørgsmålet, vi kunne godt tænke os at lave det sådan at når man var registreret på forummet som guild member hentede den det fra vores database og smed det ind på "guid member listen".
Har selv prøvet lidt men det ser ikke ud til at virke! Håber i kan hjælpe mig lidt! Den ser sådan her ud.

http://pastebin.com/m3b44a62c

Her ville jeg så have den til at tage Admins og skrive dem under Guild leaders. Men jeg får bare en fejl der hedder.

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/www/fatality-eu.net/templates/si on line 23

Håber i kan hjælpe mig på forhånd tak :)!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. september 2008 - 14:11 #1
Få at vide hvad der er galt med:

$query = mysql_query("SELECT * FROM `phpbb_users` WHERE `group_id` = 1") or die(mysql_error());
Avatar billede perfektus Nybegynder
29. maj 2009 - 12:55 #2
Fundet