10. september 2008 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lukker ned

har lige formateret min pc og er ved at ligge alle min programmer ind igen...men min browser driller...ved gang jeg starter den går der 5sek og så lukker vinduet..meget mærkeligt har aldrig oplevet det før..
Avatar billede Jensen DK Novice
10. september 2008 - 14:17 #1
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
10. september 2008 - 14:51 #2
har gjodt det...men den lukker stadig ned

har prøvet at lukke for firewallen og den gør stadig det samme
18. september 2008 - 21:25 #3
silbidor det virkede faktisk...den skulle bare genstartet

tak for hjælpen
Avatar billede Jensen DK Novice
19. september 2008 - 06:11 #4
Ok glæder mig, nu kan du makere mit navn nede til venstre, og klikke på accepter, så er der givet point og lukket.