Avatar billede kimit Praktikant
10. september 2008 - 08:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem efter login i domæne

Jeg har fået oprettet en ny brugerkonti på min pc, da den skulle logges ind i et domæne. Jeg har haft en it-mand til at hjælpe med det.

Men nu er der problemer med IE og afvikling af javascrip på mange websider. Bla. Googles side. Låser på mange sider og kan ikke logge ind på flere sider.

Hjælp og support virker ikke under startmenuen.

Enkelte programmer virker ikke under den nye brugerkonto. Selv om de geninstalleres.

Men alt virker på den oprindelige brugerkonto.

Alle mine data blev kopieret over i den nye profil.

Hvad kan være galt ?
Avatar billede jensemi Nybegynder
30. september 2008 - 12:24 #1
Hej.

Mht. dit javascript problem, prøv følgende: http://www.strattonfinance.com.au/website-help/how-to-enable-javascript.aspx
Måske det ikke er slået til.

\M
Avatar billede kimit Praktikant
06. oktober 2008 - 11:35 #2
Tak for hjælpen. Giv mig mulighed for at give dig point.
Avatar billede jensemi Nybegynder
06. oktober 2008 - 14:42 #3
Jeg går ud fra man så skal skrive under "svar".
Men løste det dit problem?

\M