Avatar billede rokkvi100 Nybegynder
09. september 2008 - 14:20 Der er 3 kommentarer

Ny e-mail

Hej
Nogen her der kan hjælpe med hvordan jeg for ngen e-mail adresser ,hvor man selv kan bestemme hvad der skal stå før og efter snabel A,håber at hører fra jer
Avatar billede swiatecki Novice
09. september 2008 - 14:59 #1
hvis du skal bestemme hvad der skal stå efter @ skal du købe domænet, fx swiatecki.com - så kan du oprette alle de @swiatecki.com email's adresser du vil.

Køb det evt. hos http://gratisdns.dk/ og få sat mail service op hos http://mail01.mxhotel.dk/web/
Avatar billede fxj Juniormester
09. september 2008 - 18:59 #2
Et alternativ til den mailudbyder swiatecki kommer med er Google Aps. Jeg har opsat en mailservice for en forening, hvor 40 brugere skal sende/modtage mails fra samme domæne. Det var let at sætte op og fungerer glimragende
Avatar billede sleeper Nybegynder
12. september 2008 - 08:05 #3
Du kunne jo evt. også overveje at købe et webhotel med det samme.

F.eks Surftown.dk eller one.com der kan du få en hjemmeside, plus de emails du ønsker for omkring 10 kr pr måned.

Jeg bruger selv surftown, og er meget tilfred med deres service