Avatar billede steen210276 Nybegynder
07. september 2008 - 20:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Netværk slår fra.

Er der nogen som ved noget om trådløse netværk? Jeg har en bærbar, og min forbindelse bliver ved med slå fra. Så skal jeg højreklikke på et ikon, og vælge reparér, og så virker det igen. Men det er jo ikke fedt, når man skal gøre det 6-7 gange i timen.

Ved godt det er lidt sparsomt med oplysninger, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal komme med. Så hvis du ved lidt om det, så fortæl mig hvad du skal vide....

På forhånd tak...
07. september 2008 - 21:21 #1
Lidt mere info:

Win95, Win98, W2000, XP, Vista ?

Type/Model af PC + WLAN AP ?

Er der 'andre' på samme net ?
07. september 2008 - 21:22 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede steen210276 Nybegynder
07. september 2008 - 22:01 #3
Tak tak...

Jeg bruger XP.
Pc'en er en DELL inspiron 630m.
Det andet du spørger om, ved jeg ganske enkelt ikke. Du må fortælle mig hvordan jeg ser det. ;o)

Der er ikke andre computere på mit netværk. Jeg kan finde andre netværk (mine naboers) men der står at de er "med sikkerhedsaktivering"
Avatar billede steen210276 Nybegynder
09. september 2008 - 22:49 #4
Ingen andre som kunne have et forslag?
Avatar billede pazau Nybegynder
11. september 2008 - 14:13 #5
Prøv at opdatere routerens firmware, eller genstart den ved at tage stikket ud i 10 sek.
Avatar billede steen210276 Nybegynder
11. september 2008 - 22:56 #6
Hahaha, tænk at det skulle være så simpelt. Det ser ihvertfald ud til at virke.
Hvordan er det så liiiiige at jeg giver dig de 100 points?
Avatar billede pazau Nybegynder
12. september 2008 - 18:23 #7
Nu har jeg givet et svar, ude i venstre side, klikker du på mit brugernavn, og klikker derefter på Acceptér.

Altså hvis det er mig du vil give pointene til. :-)
Avatar billede steen210276 Nybegynder
12. september 2008 - 21:40 #8
Du får pointene pazau. Det virker, ikke optimalt, men meget bedre. Nu slår det fra et par gange i løbet af aftenen, hvor det før var ca 20.

Tak for hjælpen.
Avatar billede pazau Nybegynder
12. september 2008 - 22:43 #9
Du kunne prøve at opdatere routerens firmware. Det kunne løse problemet fuldt ud.
Sig til, så skal jeg forklare hvordan du gør, hvis du er frisk på det. :-)