Avatar billede kpringkobing Nybegynder
03. september 2008 - 21:17

Opret et inddata felt, som automatisk gentages i dokumentet

Hjælp

I et word dokument vil jeg gerne kunne op rette et felt, hvor jeg skriver et bestemt ord, som så automatisk overføres til andre felter i samme dokument.

Altså et inddata felt og en række uddata felter.

Hvordan gøre man det på letteste måde.

kp
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester