Avatar billede skunsen Nybegynder
03. september 2008 - 15:28 Der er 1 løsning

FCKeditor billedupload - gem billedurl/-navn i database?

Hej!
Jeg bruger FCKeditor (version 2.6.3, Build 19836) til tekst og
billeder i vores Fotodagbog, som er lavet med ASP. Indlæggene
gemmes i Access og det fungerer fint med FCKeditorens
billedupload og det hele, men...

Når jeg skriver et indlæg og tilføjer billeder vil jeg gerne
kunne gemme billedernes navn/url i databasen.

Men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan det skal kunne
lade sig gøre. Jeg kan ikke få "den" til at gemme billedets
navn/url i en database, når det hentes ind i et indlæg.

Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh

Skunsen
Avatar billede skunsen Nybegynder
19. februar 2009 - 11:21 #1
Nu har jeg opgivet og overvejer at lave Fotodagbogen i php, da jeg så kan få hjælp fra min bror ;o)