Avatar billede dbmanager Nybegynder
03. september 2008 - 10:29 Der er 1 kommentar

krdc og rdesktop til Win2003 lukker efter login

Hej Eksperter,

På en PC (Asus eee PC) med Linux forsøger jeg at tilgå nogle Windows maskiner via RDP-protokollen.

Uanset om jeg bruger rdesktop eller krdp får jeg samme resultat.

Til en Windows Vista er alt OK, men til at par Windows 2000 og 2003 Serever, får jeg godt nok loginbilledet, men når jeg har indtastet brugernavn og adgangskode, lukker den bare programmet ned.

Nogen der har et forslag til hvad det kan være?
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. september 2008 - 21:02 #1
Hvis siger syslog når den crasher?