Avatar billede kimlarsen Praktikant
02. september 2008 - 19:27 Der er 1 løsning

Placering af hjem ikon

Det er næsten for flov at spørge om dette. Men jeg har lavet dette website til noget familie : www.gittemunck.dk og nu er der så kommet et ønske om at der bliver sat et lille "home" icon på, således at brugeren kan vende tilbage til indexsiden.

Men uanset, hvordan jeg vender og drejer det, så kan jeg ikke finde en brugbar løsning ! Jeg har forsøgt at sætte den øverst i menuen - Det kunne jeg ikke.
Jeg har forsøgt at sætte den ind i venstre side af top banneren - Det gik heller ikke.

Så det jeg efterlyser er en kreativ løsning til hvor jeg skal lægge det homeicon ind og et forslag til hvordan jeg griber den an.

Selve html koden kan i jo se via browseren og css ligger her : http://www.gittemunck.dk/style.css

Jeg er åben for yderligere oplysninger
Avatar billede kimlarsen Praktikant
05. september 2008 - 21:50 #1
Spørgsmålet er flyttet over i den mere korrekte gruppe : Design - inspiration.

Kan ses her : http://www.eksperten.dk/spm/844401