Avatar billede buddo81 Nybegynder
01. september 2008 - 09:11 Der er 3 kommentarer

Oprette en regel på en mappe

Kan man oprette en regel på en mappe?

Jeg vil gerne have at alle de mails jeg trækker ned i en bestemt mappe får et standardsvar tilbage.

Nogen der har gode tips?

tak!
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. september 2008 - 09:55 #1
i outlook 2000 findes denne forklaring i hjælpefunktionen håber det kan hjælpe
Oprette en regel på basis af en meddelelse

  1. Åbn den meddelelse, du vil basere reglen på.

  2. Klik på Opret regel i menuen Handlinger.

  3. Følg instruktionerne i guiden Regler.

Tip!  Hvis du vil køre reglen, så snart du har oprettet den, skal du markere afkrydsningsfeltet Kør denne regel nu på de meddelelser, der allerede findes i på den sidste side i guiden Regler
Avatar billede buddo81 Nybegynder
01. september 2008 - 13:49 #2
Det er desværre ikke helt det jeg leder efter :o(

Det er mails jeg modtager fra forskellige personer om forskellige emner, jeg vil gerne aktivt flytte dem ned i en mappe. Når en mail bliver flyttet ned i denne bestemte mappe, vil jeg gerne have at afsender får et standard svar tilbage.

Det som jeg selv har søgt mig frem til at man skal gå til properties på den bestemte mappe, derfeter Administration og så folder assistent. Dog kan jeg ikke markere folder assistent i mit Outlook, den er grå.

Men tak for indsatsen :o)
Avatar billede reinelt Nybegynder
01. september 2008 - 14:41 #3
velbekommen der kommer nok en anden der kan hjælpe dig.