Avatar billede ch007 Nybegynder
27. august 2008 - 15:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler design idé

Jeg har lavet en hjemmeside for en forening.

På hjemmesiden er der et stort baggrundsbillede (foto). På siden er der i venstre side lidt flash med skiftende foto. Selven siden er en ramme (table) i midten, der er halv gennemsigtig, så man kan se baggrundsbilledet igennem.

De synes nu, deres forside er kedelig. Der er ren tekst med stadig baggrundsbilledet og flashen i venstre side.

Hvordan kan jeg smide anderledes design, flere billeder eller andet end på forsiden. Undersiderne (som er magen til forsiden) er de vilde med. Men de vil gerne at forside "fanger" mere...

Nogle idéer. Gerne links til forskellige forslag.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
27. august 2008 - 15:44 #1
Avatar billede ch007 Nybegynder
27. august 2008 - 15:49 #2
Jeg søger ikke layouts. Jeg søger en idé til, hvordan jeg kan smide et par billeder ind på min side, uden at det bliver rodet med bagggrundsbillede, flash og ekstra billeder. Er der nogle, der kender til et design som det? Det kan også bare være noget ekstra grafik - det behøver ikke være et billede...

Dvs. links til sider med flash, et eller flere billeder samt tekst
Avatar billede ch007 Nybegynder
01. september 2008 - 12:14 #3
Lukker :(