Avatar billede holmsgaarden Nybegynder
27. august 2008 - 11:58 Der er 5 kommentarer

Umbraco kontra danske udbydere?

Hep..

Jeg er på mit arbejde blevet introduceret med et opensource system der hedder Umbraco og vil egentligt gerne have det til hjemmebrug. Er der nogen der kender et dansk webhotel som kan understøtte dette? (Gerne meget billigt ;))

Mvh. Peter
Avatar billede leif Seniormester
27. august 2008 - 12:44 #1
Er der ikke bare et ASP med MSSQL understøttelse ?
Avatar billede it-dk Nybegynder
27. august 2008 - 13:20 #2
Enig med leif
Er der noget specielt du ønsker med Umbraco?
Avatar billede agermose Nybegynder
27. august 2008 - 13:36 #3
I kan da lige søge på det inden... ;)

det er ASP.NET

Hos os kræver det en lille config ændring i forhold til et normalt ASP.NET webhotel i forhold til noget sikkerhed men ved oplagt ikke hvordan andre webhoteller er indstillet.
Der findes jo en officiel liste over certificerede udviklere. En ide kunne være at kontakte en af dem og høre om de kender til et af billigstederne - om det fungere der.

http://umbraco.org/solution-providers/find-certified-developers

Hilsen
Jan Agermose
Avatar billede holmsgaarden Nybegynder
27. august 2008 - 15:00 #4
Korrekt hvad Jan siger, umbraco kræver et eller andet med "Full access" eller noget i den stil, derudover har de nogle andre krav som mange danske billige webhoteller ikke understøtter.

Så jeg ville egentligt bare høre om der var nogen der havde erfaring inden for dette..

Jeg tror jeg vil prøve at tage kontakt til en af disse - hvis ikke der er nogen der svarer herinde..
Avatar billede jokkejensen Novice
27. august 2008 - 15:14 #5
Azero plejer at være fleksible.