Avatar billede driogan Nybegynder
26. august 2008 - 13:28 Der er 1 kommentar

cache credentials

Heysa, Jeg sidder pænt fast med et stort problem, vi har nogen brugere på et svensk kontor, som ikke kan bruge, cache credentials til at logge ind med mere, så det vil sige, når de ikke er connected til vores netværk kan de ikke logge ind og bruge computeren lokalt, Det har virket tidligere på deres computere men af en eller anden grund gør det ikke det mere..

Det virker på os andre, men ikke dem.. Nogen som har en ide til hvad problemet kan være ?
Avatar billede poha66 Nybegynder
28. august 2008 - 15:55 #1
Problemet plejer at opstå, når der bliver skiftet password - og de kommer ud af synch.
Hvis de har skiftet lokalt - så prøv det gamle password som virkede tidligere.
Normalt skal man ikke ændre det lokalt, men kun  mens du er på - da det ellers bryder 'synch'en'