Avatar billede christines Nybegynder
24. august 2008 - 14:03 Der er 11 kommentarer

Antivirus 2009

Hej,

Jeg er ny herinde og håber jeg kan få hjælp med dette problem: Er desværre blevet ramt af Antivirus 2009 malware eller hvad det nu er. Dvs den fandtes ikke i mine tilføj/fjern programmer men den kom frem når jeg åbnede internet explorer. Jeg kunne dog stadig browse andre internetsider også uden problemer.

I en anden tråd læste jeg om download af avenger. Jeg gjorde det og computeren genstartede. Notepad teksten der kom frem så fin ud når jeg sammenlignede med dem der var kopieret ind i den anden tråd, men minutter efter kom Antivirus 2009 igen frem i explorer. Hvad gør jeg galt?

Håber nogen af jer kan hjælpe.

Vh Christine
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. august 2008 - 14:49 #1
prøv at slå systemgendannelsen fra, scan og fjern evt virus og malware og sål derefter systemgendannelse til igen
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2008 - 14:56 #2
http://www.superantispyware.com/

Jeg fik fjernet den ved at bruge den gratis version af Super Anti Spyware, og derefter fjerne mappen  i stifinder
Avatar billede Jensen DK Novice
24. august 2008 - 14:57 #3
Hent og installér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmer foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

Skrevet af K. larry
24. august 2008 - 16:32 #4
... efter [24/08-2008 14:57:23] proceduren ->
En såkaldt HiJackThis Log lægge her i tråden...
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...
PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
24. august 2008 - 16:33 #5
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede clausbhansen Nybegynder
30. august 2008 - 09:18 #6
Hej

Jeg havde samme problem og kiggede over skulderen. Jeg kørte Malwarebytes Anti-Malware. Det har hjulpet betydeligt, så det er fint. Jeg fik denne log som en klog mand måske kan kigge igennem ??

Malwarebytes' Anti-Malware 1.25
Database version: 1096
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

mbam-log-08-30-2008 (06-48-49).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|F:\|)
Objekter skannet: 151959
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 16 minute(s), 50 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 1
Inficerede Hukommelses Moduler: 2
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 30
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 5
Inficerede Filer: 232

Inficerede Hukommelses Processer:
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\RegistryDefender.exe (Rogue.RegistryDefender) -> Unloaded process successfully.

Inficerede Hukommelses Moduler:
C:\WINDOWS\SYSTEM32\__c00795A8.dat (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\SYSTEM32\__c00AC324.dat (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{0d987fb6-2cb1-4189-b6a1-5e8185e9a899} (Rogue.Registry.Defender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1efb6596-857c-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2c247f23-8591-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{35053a22-8589-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{66833fe6-8583-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{8e3867a3-8586-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{bdd1f04b-858b-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce32-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce33-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce34-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce35-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce36-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce37-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce38-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce39-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3a-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3b-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3c-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3d-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3e-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3f-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce40-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce41-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce42-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c74190b6-8589-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{dd9da666-8594-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{f08df954-8592-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\__c00795a8 (Trojan.Vundo) -> Delete on reboot.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\404eb93e382 (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\VB and VBA Program Settings\Registry Defender (Rogue.Registry.Defender) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Programmer\Registry Defender Platinum (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\backup (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100 (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\RegistryDefender.exe (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Claus Hansen\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\R193ZM4E\Setup%20Registry%20Defender[1].exe (Rogue.Installer) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\Customer Support.url (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\INSTALL.LOG (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\install.sss (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\mscomctl.ocx (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\RegistryDefender.exe.manifest (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\report.csv (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\stdole2.tlb (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\Uninstall.exe (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\User Guide.url (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\backup\29-08-2008.reg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-1.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-10.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-11.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-12.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-13.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-14.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-15.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-16.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-17.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-18.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-19.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-2.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-20.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-21.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-22.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-23.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-24.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-25.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-26.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-27.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-28.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-29.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-3.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-30.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-31.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-32.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-33.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-34.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-35.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-36.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-37.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-38.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-39.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-4.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-40.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-41.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-42.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-43.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-44.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-45.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-46.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-47.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-48.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-49.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-5.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-50.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-6.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-7.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-8.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-9.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-0.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-1.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-10.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-100.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-11.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-12.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-13.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-14.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-15.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-16.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-17.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-18.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-19.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-2.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-20.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-21.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-22.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-23.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-24.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-25.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-26.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-27.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-28.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-29.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-3.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-30.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-31.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-32.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-33.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-34.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-35.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-36.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-37.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-38.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-39.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-4.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-40.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-41.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-42.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-43.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-44.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-45.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-46.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-47.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-48.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-49.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-5.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-50.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-51.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-52.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-53.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-54.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-55.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-56.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-57.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-58.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-59.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-6.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-60.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-61.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-62.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-63.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-64.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-65.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-66.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-67.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-68.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-69.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-7.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-70.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-71.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-72.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-73.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-74.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-75.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-76.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-77.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-78.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-79.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-8.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-80.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-81.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-82.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-83.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-84.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-85.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-86.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-87.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-88.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-89.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-9.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-90.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-91.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-92.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-93.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-94.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-95.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-96.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-97.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-98.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-99.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-0.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-1.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-10.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-11.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-12.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-13.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-14.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-15.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-16.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-17.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-18.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-19.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-2.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-20.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-21.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-22.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-23.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-24.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-25.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-26.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-27.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-28.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-29.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-3.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-30.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-31.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-32.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-33.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-34.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-35.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-36.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-37.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-38.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-39.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-4.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-40.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-41.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-42.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-43.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-44.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-45.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-46.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-47.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-48.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-49.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-5.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-50.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-51.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-52.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-53.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-54.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-55.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-56.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-57.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-58.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-59.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-6.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-60.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-61.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-62.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-63.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-64.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-65.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-7.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-8.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-9.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\SYSTEM32\__c00795A8.dat (Trojan.Vundo) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\SYSTEM32\__c00AC324.dat (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\SYSTEM32\__c004E7EA.exe (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2008 - 09:28 #7
clausbhansen du må oprette dit eget spørgsmål, det kan ikke behandles på en andens regning.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2008 - 09:34 #8
christines er du her endnu? er du sluppet af med antivirus 2009?

Du kan læse her hvordan man lukker / giver point.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2008 - 08:23 #9
Juhu dig hvordan går det?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. oktober 2008 - 07:37 #10
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 09:23 #11
Det er UFATTELIGT at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.