Avatar billede finn_nissen Nybegynder
23. august 2008 - 23:07 Der er 2 kommentarer

Powerpoint 2007

Hej Alle.
Jeg har et seriøst problem. Jeg har en del powerpointpræsentationer som bruges til foredrag. Mange er lavet i Office 2003, men nu bruger jeg Office 2007.
Når jeg åbner dem på min hjemmemaskine med Win XP og Office 2007 virker de fint.
Når jeg åbner dem på foredragsmaskinen med Vista og Office 2007 vender den nogle af filmene på hovedet når den afspiller. I gittervisning viser den fint startbilledet, men så snart den starter filmen vender den om, altså på hovedet.
For at gøre det rigtig sjovt, så er det kun på nogle af filmene

Jeg har installeret div. konverteringsprogrammer anbefalet af Microsoft, men uden resultat.

Jeg er helt rundforvirret

Hjælp.! Be om.

Mvh
Finn
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. august 2008 - 00:25 #1
prøv at åbne dem i XP/office 2007 og gem dem i 2007 format. Prøv derefter at åbne dem i vista/office 2007
Avatar billede finn_nissen Nybegynder
24. august 2008 - 10:27 #2
Hej.

Er prøvet og virker ikke. Som sagt virker de fint i XP/Office, men ikke i Vista/Office.

2007 gemmer i formatet *.pptx, men kan sagtens åbne *.ppt filer normalt. Selvom jeg har prøvet at bruge konverterings muligheden i 2007 og derefter gemt filerne igen, sker fejlen i Vista stadig. ???

Mvh
Finn