Avatar billede zombien Juniormester
23. august 2008 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

X antal per side

Hej Eksperter..

Jeg sidder og er kommet i et problem
har cirka 213 input i databasen og hvis man lader den hente alle 213 input på en side, sænker det hastigheden utrolig meget

er der ikke en måde, man kan få den til selv at generer sider, hvis man nu kun vil have vist 20 på en side... også kan man gå på side 2 for at få vist de næste 20 osv.

nogle der evt. kunne hjælpe med dette? så ville jeg være meget taknemlig
Avatar billede w13 Novice
23. august 2008 - 15:18 #1
Søg på Google efter "ASP paging", så finder du masser af eksempler.
Avatar billede keysersoze Guru
23. august 2008 - 16:22 #2
og for den dovne - det nok mest brugte eksempel; http://activedeveloper.dk/articles/31/
Avatar billede zombien Juniormester
23. august 2008 - 19:53 #3
syntes jeg kan finde en masse til et recordset for mdb databasen
men nu arbejder jeg jo med mysql, ved godt de ligger meget op af hinanden..

men syntes godt nok, mange af dem ser rigtig forvirrende ud :S
Avatar billede keysersoze Guru
23. august 2008 - 20:44 #4
Avatar billede zombien Juniormester
24. august 2008 - 08:29 #5
Keysersoze :) hvor er det bare dejligt du er herinde :)
ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dig :P